Sista!

Ska snart bege mig iväg för att göra mitt sista prov innan sommarlovet! Ikväll blir det en sista grillning, sista utgång med "alla" (de flesta kommer iaf).
Igår var vi några stycken som gick ut och åt middag, mycket trevligt. Jag skippade dock utgång eftersom jag har prov idag.

Häromdagen hade vi "officiell" hejdågrill och bilder kommer troligtvis senare idag (min tidszon).

I'm almost on my way to write my last exam before summer break! And tonight is one last bbq and one last party with "everyone" (most people at least).
A couple of us went out for dinner tonight which was supernice. I did not go out though since I've exam today.

We had an "official" good bye bbq the other day and pictures will probably be uploaded later today (my time).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0