New York

Nu har jag lämnat Columbia och mött upp Petra i New York, fantastiskt!
Tyvärr var det första jag fick spendera pengar på en ny resväska, dragkedjan på min är sönder, tur att jag hade tejpat den innan... 700 kr, jag önskar att det fanns ett walmart mitt i NY. Hejdå shoppingpengar... men jag behövde den för att få hem mina saker haha
Imorgon blir förhoppningsvis roligare ;)

I have left Columbia behind and met up with Petra in New York, fantastic!
The first thing I got to spend money on was unfortunately a new suitcase, the zipper on mine broke, luckily I had taped it before... 100 dollars, I wish they had a walmart here in the middle of NY. Bybye shoppingmoney... But I needed it to get my stuff home haha
Tomorrow will hopefully be more fun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0