Uppdatera

Hoppsan det verkar vara dags att uppdatera lite här...
Men det har inte hänt så mycket, jag arbetar och arbetar haha. Igår hann jag iofs med att hänga hemma hos Petra en sväng vilket var på tiden då vi inte setts sen vi kom hem från New York.
Idag är det fredag vilket borde betyda helg men tyvärr har jag lovat att jobba uppe på badet imorgon :P Så tji fick jag haha

Förhoppningsvis ska jag dock få kolla på en lägenhet i helgen, väntar på att tjejen ska höra av sig igen om när hon kunde. Så håll alla tummar!

It seems like it's time to do an update here...
But it's not much that has happened, I'm working and working haha. But I did hang out with Petra a couple of hours and that was about time since I haven't seen her since we came back from New York.
Today is friday and that should meen the weekend is soon here but I promised to work at my other job at the pool tomorrow so unfortunately not for me :P

But I'll hopefully look at an apartment to rent this weekend, I'm waiting for the girl to get back to me about when she has time to do it. So keep your fingers crossed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0