Grattis

Idag har Sofie fyllt år, ett år närmre vuxen ;)
Hon är dock inte här uppe i Jönköping utan nere på Sweden rock i hennes hemtrakter. Men jag hoppas hon har haft/har en fantastisk dag (=

På söndag ska jag kolla på lägenhet! Så håll alla tummar att den är fin och att den är min (=

It's Sofie's birthday today, one year closer to be an adult ;)
But she's not here in Jönköping but down where she's from visiting the music festival sweden rock. But I hope that she had an amazing day and that she'll have an amazing night (=

I'm going to look at an apartment on sunday, keep your fingers crossed that it's nice and that I can have it (=


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja just nu är jag "2år äldre" än dig haha himskt! Tack :)

2012-06-09 @ 09:51:45
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0