Föräldrarmöte

Det blir långa dagar den här veckan, jobb 8-17. Och idag ska jag strax bege mig till badet för föräldrarmöte med konstsimmet. Imorgon har jag tid att fixa mina naglar vid sex. Torsdag ska jag troligen vara tränare och fredag jobbar jag 18-21 på badet också...
Dessutom jobbar jag 6-16.30 på lördag. Gissa om jag kommer vara trött på söndag :P

Long days this week, I work 8am-5pm. And we have a parents meeting with the synchronized swimming today at 6pm, I have an appointment to get my nails done tomorrow at 6pm, I'm probably going to coach the kids thursday evening and work 6pm-9pm friday. And work saturday 6am-4.30pm.
I'll be exhausted on sunday :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0