USA

Jag börjar bli redo nu, väskan är i stort sätt packad och jag har till och med ett par kilo tillgodo. Jag börjar bli lite nervös dock, inte för själva resan men för hur det är när jag kommer fram. Men det blir nog bra. Nu återstår lite städning och att packa de sista småsakerna sen är jag nog redo.
Det ska bli spännande, kul!
Jag kommer dock sakna er här hemma :)

I'm starting to be ready, the bag are almost done and the weight is fine. I'm starting to get a bit nervous, not for the traveling but for how everything will be there. But I'm sure it'll be fine. The only things remaining is some cleaning and just to pack some final things.
It's going to be exciting, fun!
But I will miss the people back here :)


Kommentarer
Postat av: fröken o

Vart i USA är du påväg? :)

2012-01-03 @ 19:36:00
URL: http://shanghaiadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0