Paket!

Hoppsan, här var det dåligt med uppdatering.. Men se det som en positiv sak, då har jag ju annat för mig ;)
I vilket fall har det inte hänt så mycket spännande att berätta om här, vi har festat lite, pluggat lite, gått i skolan lite... Vi har dock ätit frozen yoghurt men det blir ett eget inlägg när jag kommer ihåg att ta med mig kameran.

Igår fick jag ett paket på posten också! Hur spännande som helst och det förgyllde hela min dag. Från Maddie, tack vännen! Med massa fina saker i såsom en fotoram med bilder på oss, små rosa högtalare och ett pennfodral med lite smått och gott. Supergulligt!

Så om någon annan känner för att förgylla min dag med något på posten så är adressen:
Jessica Magnusson
USC Student Box 86628
1400 Greene Street
Columbia, SC 29225-0112
USA

oops, it has been a while since I updated here... But see it as a good thing since I'm off doing something else ;)
Anyway, it hasen't happen mych to tell about, vi have been partying a bit, studying a bit, gone to classes... But we have had frozen yoghurt but that will be a post on its own as soon as I remember to bring my camera there.

And I got a package in the mail yesterday! Exciting! And it just made my day. From Maddie, thanks!! Some very nice things were in there such as a picture frame with photos of us, small pink speakers and like a small bag with a lot of nice things in it. Super sweet!

So if anyone else feels like making me superhappy this is the adress:
Jessica Magnusson
USC Student Box 86628
1400 Greene Street
Columbia, SC 29225-0112
USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0