Framme

Jag har kommit fram till hotellet, helskinnad. Resan gick bra förutom att tullen tog ett halvt liv, stressade massor till min gate bara för att få reda på att planet var försenat.
Just nu ligger jag tvärs över min säng, på kortsidan liksom, lyxigt. Rummet är superstort. Jag hade kunnat ta en bild men kameran ligger i resväskan och resväskan är kvar i Charlotte....

I have arrived at the hotel, still alive. The trip went smoothly, besides from the fact that immigration/customs took forever to clear, I stressed like a crazy person to my last gate to make it only to find out that the plane was delayed.
I'm laying across my bed at the moment, over the short side, how nice is that. The room is huge. I could have taken a picture but the camera is in my suitcase and my suitcase is still in Charlotte... Thanks...

Kommentarer
Postat av: mormor

Hur kommer det sig att du inte fått med dig väskan hoppas den kommer tillrätta.hoppas du har bättre väder än vi här stormar det igen. ha det jättebra. Mormor.

2012-01-04 @ 09:05:25
Postat av: anna o

"Resan gick bra förutom att tullen tog ett halvt liv", vad hände?

2012-01-04 @ 22:50:46
URL: http://shanghaiadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0