test 2 och helglängtan

Till att börja med, Grattis mamma (=
Sedan har jag nu avklarat tvpå test här borta och jag tror att båda gick bra (= Har fortfarande inte fått psykologiresultaten trots att de skulle kommit först igår och sen idag... Båda har varit multiple choice så det förenklar ju saker och ting.
Sedan längtar jag redan till helgen! Då det blir en lördag-söndags tur till Savannah med massa fina flickor (=
På fredagkväll ska vi dessutom planera vårt vårlov mer också, det kommer bli hur bra som helst men tyvärr ganska dyrt :P
Nu ska jag iaf vidare till ett corepass på gymmet (=

To start with, happy birthday mom (=
And I have now finished 2 exams over here and i think they both went well (= Still haven't got the result from the psychology test even though it should have been posted yesterday and were then postponed to today... Both have been multiple choice which makes life easier.
And I can't wait for this weekend to come! A saturday-sunday trip top savannah with a bunch of great girls is coming up.
And we'll plan our spring break fridaynight, it will be a great trip but unfortunately quite expensive :P
Well I'm off to the gym to do some core (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0