Måste skryta lite


36 av 50 så det är fortfarande inte särskilt bra, 72%. Så inte dåligt men det borde definitivt funnits folk med bättre resultat. Men jag klagar inte, känns kanon att få "bäst i klassen", men nu fattar jag hur han vill ha det så nästa blir ännu bättre ;)
Synd bara att psykologiprovet idag inte känns alls lika smidigt. Alldeles för många farbröder att hålla reda på och så var jag tvungen att lära mig biologi på engelska :P Men det är iallafall multiple choice så det ska nog gå bra det också.

36 out of 50 so it's not that good, 72%. So it isn't bad but it should have been people with higher scores. But I'm not complaining, it feels great to get "best in the class", but I understand how it's supposed to be done now so the next one will be even better ;)
It's too bad the psychology test that's today doesn't feel as easy. Way to many old men to keep track off and I had to learn biology in english :P At least it's multiple choice so I'm sure it will be fine.

Kommentarer
Postat av: mamma

Var glad :)

2012-02-01 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0