I'm a good student

Så som ni kanske förstår så blir det en de festande här borta men man kan verkligen inte påstå att det går ut över min skolgång iaf. Tre test alla över 90 procent. Psykologin har nu blivit på något sätt redigerad så jag slutade på 103 av 100 poäng... hmm
Och kommer ni ihåg mitt förra preparation memo som jag var bäst i klassen på? Titta på denna bilden, prep memo nummer 2...

I think you have all understood that there is quite a lot of partying over here but it doesn not at all affect my my results in school. Three tests and all over 90 percent. Psychology have been curved and I am now at 103 of a 100... hmm
And do you remember my last preparation memo, the one I got best in the class at? Well look at the picture, prep memo number two...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0