Det är vår

Just nu älskar jag vädrer vi har här! Imorse till gymmet hade jag shorts och en långarmad t-shirt. Hem från gymmet shorts och ett linne. Nu sitter jag vid ett bort utanför vårt hus i solen i shorts och linne. Jag hoppas värmen håller i sig nu iallafall hyfsat!

Psykolohiprovet gick nog helt ok också tror jag, det ska åtminstonde vara godkänt.

I love the weather here at the moment! When I walked to the gym this morning in shorts and a long sleeved t-shirt. Back from the gym only a singlet and shorts. And that's what I'm wearing now when I'm sitting at a table outside our house. I'm just hoping the warmth will stay.

And i think I did pretty well on the psychology test, it's at least a pass.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Här har vi haft temperaturer kallare än -10 i en vecka nu så kotbyxor känns avlägset.

2012-02-02 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0