Mitt hem

Min pappa upplyste mig om att vårt hus är sålt nu, nu är det på riktigt. Eventuellt blir jag hemlös redan i september. Inte hemlös hemlös men mitt barndomshem där jag bott hela mitt liv är inte mitt längre :p
Mamma och pappa har fått en fantastisk lägenhet, nybyggd mitt i stan. Avundsjuk! haha
En ny period i livet börjar nu, spännande.

My dad told me that our house is sold now, now it's for real. I might be homeless already in September. Not homeless homeless but my childhood home where I have lived my entire life won't be mine anymore :P
Mum and dad is going to move to an amazing apartment, it's being built right now and it's in the middle of the city. Jealous! haha
A new period of my life will be starting, exciting.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja konstigt men ack så spännande :) du ska ju ha en alldeles egen lägenhet. Du kommer kunna ställa till med finfina fester :) love it and love you

2012-04-15 @ 13:27:24
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har du någon egen lägenhet än eller är du på jakt? Tänka sig, Jessica ska flytta hemifrån! ;) haha

2012-04-28 @ 10:07:17
URL: http://johannathoreson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0