33 grader (celsius)

Idag var det supervamt! Tur då att måndagar är en av de dagar jag har några timmar extra att spendera vid poolen. Charli hade med sig sin kamera också så äntligen tänker jag bjuda på lite bilder, det var ju ett tag sen sist :P

Dock lite avundsjuk när jag såg bilden Elin postade på hennes utsikt, hon är just nu på Mallorca där hon kommer stanna tills oktober och jobba som reseledare. Förhoppningsvis har jag nu ett jobb i sommar så att jag kan komma och hälsa på henne!

It was superhot here today! Luckily I've some time to spend by the pool on mondays. Charlie brough her camera too so I've finally some pictures to show you guys, it was a while ago since the last time :P

But I was a bit jealous when my sister posted a picture with the view from her room, she's a t the moment at Mallorca where she will stay until October working as a tour guide. Hopefully I now have a job this summer so that I can visit her!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ser ut som ni har det bra :)

2012-04-03 @ 18:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0