vardagslyx

Idag är en himla trevlig dag, trots att jag vaknade upp med huvudvärk. Unnade äntligen mina stackars fötter en pedikyr tillsammans med Maddie och sen handlade jag även kinder choklad! Och Maddie ska göra mat till mig strax. Härligt. Ikväll blir det solnedgångs volleyball och gratis grill. Ingen lektion heller eftersom den var flyttad till i måndags.
Härligt

Today is a very nive day, even though I woke up with a headache. Finally decided my poor feet deserved a pedicure, so me and Maddie went there together. And i bought kinder chocolate it's my favourite! And Maddie is making me food soon, great. Tonight is sunset volleyball and free bbq. And I don't have class since it was on monday instead.
Great ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0