Jag glömde

Jag glömde nämna i mitt förra inlägg att vi såg en wallaby (en liten känguru) idag med en bebis i sin pung. Tyvärr ville inte bebisen visa sig men den stack ut en fot iallafall. Men det var häftigt!
Ännu häftigare var när vi hittade en fladdermus (en liten söt) i ett träd och den hängde där bara en meter ifrån oss.

Men jag har ingas bilder på det på min kamera så bilderna som togs idag är på maddies kamera så ni får se dom senare :) Nu är det snart dags för oss att åka till flygplatsen och ta oss till Sydney.

I forgot to mention a few thing in my last post. We saw a wallaby with a baby in it's pouch, unfoprtunately did the baby not feel like coming out to pose for our cameras, but it was cool anyway!
Even cooler was the bat we saw (a small cute one) in a tree just a meter away from us.

But I don't have any picture on that, the pictures we took today is all on Maddies camera so I'll show you later :) It's almost time for us to go to the airport and to Sydney.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0