Sista skoldagen

Idag har jag min sista föreläsning här, accounting theory jag hoppas jag fattaer vad som var viktigt i den kursen idag så jag kan iaf försöka gissa vad som kommer på tentan...
Sedan följer togaparty på lördag och paintball på söndag. Tiden innan bali kommer så så sjukt snabbt!

Tydligen har det varit jordbävning på Bali, jag visste inte ens om det innan jag såg pappas kommentar här på bloggen.. :P Men det verkar som att det inte ska vara några problem ändå. Skönt

Today is my last lecture here, accounting theory and I hope I will understand what is important so that I at least can guess what the exam will be about...
After that we have a togaparty coming up on saturday and paintball on sunday. The time before going to Bali will fly by!

I hears from my dad (hadn't seen it before he commentet here) that there has been an earthquake at Bali... But it doesn't seem like it should cause us problems. Good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0