Qantas

För tillfället är min hemresa den 8e november lite illa ute. Det har varit strejker fram och tillbaka inom Qantas (flygbolaget) i någon månad nu och idag klockan 17.00 min tid meddelade qantas att alla flygningar är inställda på obestämd tid. Så jag hoppas verkligen att det är alldeles för dyrt för dem eller att de av någon annan anledning bestämmer sig för att börja flyga igen innan den 8e...
Och mamma och pappa jag har inga pengar på min telefon men ni kan uppdatera er själva på www.qantas.com.au

My trip back home doesn't look very possible at the moment, due to the fact that qantas is grounded. Great timing... So I really hope it will be to expensive for them not to fly or that they will start fly again for some other reason before the 8th...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0