Min hand

Nyss blev jag attackerad av min fläkt... Det gör ruskigt ont kan jag lova.
Jag skulle plocka ner skrivbordslampan som jag placerat uppe på min hylla eftersom jag inte använder den, men jag tänkte att den kunde vara bra att ha eftersom jag ville plocka mina ögonbryn och det är dåligt med ljus i spegelhörnet. Eftersom den står där uppe i dammet där jag aldrig är var jag rädd att det skulle vara spindlar på den. Så jag undersöker den försiktigt och lyfter upp den försiktigt fullt koncentrerad på att upptäcka eventuella spindlar.

Sen helt plötsligt ligger lampan på skrivbordet och jag fattar inte vad som hänt. Jag tittar på min hand och inser att den är dammig, jag borstar bort det och inser att jag blöder och att det är ett jack i min hand. Sen börjar blodet rinna och satan vad ont det gör. Så här sitter jag nu med ett sår som redan blödit igenom plåstret och en hand som värker och funderar på om en ipren kan hjälpa.

Tur att det inte tog längre ner för då kanske den hade brutit mitt lillfinger :O

I just got attacked by my fan... And it really hurts!
I was about to pick down my desklamp that I have placed above my shelf since I'm not using it. But today I wanted it because I wanted to fix my eyebrows and the light is so bad in the mirror corner. And since it's standing up there in the dust where I never look I was afraid that there would be spiders on it. So I investigated it carefully and lifted it up carefully still searching it for spiders.

And then all of the suddenly the lamp is lying on my desk and I can't understand what happend. I look at my hand and realise that it has dust on it so I brush it off and it's first then I'm realizing that I'm bleeding and has a cut in my hand. And the blood starts to drip out of the wound and it hurts like hell. And here I am with a wound that already has bleed through the band-aid and a aching hand and wonder if my pain killers will help.

At least I'm lucky it didn't hit me further down because then it might had broken my pinky :O


Kommentarer
Postat av: mormor

Stackars dej hoppas det blivit bättre redan men vilken tur att du inte hittade nån spindel.

Mormor

2011-10-28 @ 08:28:54
Postat av: Mamma

Det kanske var en spindel attack !:)

2011-10-29 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0