I'm over assignments

jag vill åka till bali nu, jag har ingen motivation alls för min sista uppgift som var svårare än de första två i marknadsföringen. Vilket väl i och för sig inte är mer än rätt eftersom jag kunnat göra de första två utan att behöva anstränga mig så värst alls... Men ändå hade gärna haft en likadan sista. Men bara 600-800 ord kvar nu och kanske hitta lite fler referencer som stödjer det jag vill säga.

Hittade ett annat ställe med delfinsimning, har knappt några förhoppningar om att de inte också är fullbokade men jag mailade iallafall, man måste ju försöka! Vi har även hittat ett vattenland som definitivt kommer besökas! Upptäckten av att vi kan få massage, pedikyr och manikyr på stranden nästan gratis känns helt okej ;)

Och mamma de har bungeejump också, tycker du vi ska prova? ;)

I Wanna go to bali now, I have no motivation at all to do my last assignment which is harder than my first two marketing assignments. I guess that's fair since I didn't have to put hardly any effort into the first two... But anyway, I like it when it's easy ;) But I only have 600-800 more words to go and I should probably find some more references that supports what I'm writing.

I did find another place with dolphinswimming, I don't even dare to hope that they will have available spots but i did e-mail them, sure have to try! We have found a waterpark which is definitely going to be visited!
The discovery that we can have massage, pedicure and manicure at the beach for like no money feels pretty good ;)

And mum they have bungee jumping to, do you think we shall try? ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter mysigt ligger de på stranden ?

Håller tummarna så det blir delfin simmning :)

2011-10-11 @ 12:58:56
Postat av: Mamma

Såg inte sista raden, var nog någon mening med det :) NEJ !

2011-10-11 @ 21:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0