Här var det tomt

Jag vet att det är dålig uppdatering men vi gör liksom ingenting :P Alla är upptagna med att tentaplugga så det är väldigt dött här för tillfället. Min tenta känns lite bättre efter att ha tittat igenom alla lektionerna och efter att ha gjort frågorna till varje kapitel. Så det ska nog gå bra hoppas jag, har ju några dagar till på mig.
Låg ute vid poolen idag ett par timmar och pluggade men uff, det är nästan för varmt. (Till och med för dig mamma :P) Så fort man lägger sig ner börjar svetten rinna. överallt!
Och poolen är inte direkt kylig längre heller haha.

Jag längtar tills måndag eftermiddag då jag kan göra vad jag vill eller ingenting utan dåligt samvete hehe

I know it's not very many updates here but we're not doing anything :P Everyone is busy studying for exams so it's very quiet here at the moment. My exam feels a bit better after I watched all the lectures and did the questions to all the chapters. So I think it will be ok, I have some more days to go.
I was out by the pool today a couple of hours trying to study, but it's so hot! Too hot :P The sweat starts pouring the moment I lay down!
And the pool is not very chilly anymore either haha

I can't wait until monday afternoon when I can do whatever I want or do nothing without feeling guilty haha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att solen skiner in i det sista. Har du kollat med båt frakt ? eller får du med allt ändå?

2011-10-27 @ 12:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0