Nyttigt?

Idag var det kanonfint väder, iallafall på förmiddagen. Så jag släpade mig ut på en promenad. Så idag har jag promenerat 40 minuter och sen cyklat en halvtimma. Så det kändes som en hälsosam dag.
Sen blev det ett besök hemma hos sanna.... Med hemma gjorda hamburgare, rosévin och chips. Tur att jag motionerade innan idag iallafall :P

It's was super nice weather today, at least the first half of the day :P So i decided to take a walk. So I managed 40 minutes of walking and then 30 minutes cycling. It felt like a pretty healthy day.
But not after my visit to Sanna... We made hamburgers and we had wine and chips too. So it's lucky I started of healthy :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0