Mys!

Åh jag kollade igenom min "övrigt" mapp med bilder. Och fick syn på den här. Jag vill ha vår! haha jag vet att jag nyss kom hem till hösten men iallafall. Uteservering och sol och en filt. Hur mysigt som helst.
Här var jag och Carro och fikade. Jag hoppas de har massa mysiga uteserveringar i USA där jag ska vara och en kanon fin vår!

I was going through my "other" file with pictures. And I saw this picture. I want spring! haha I know that I just came back here to autumn but anyway. An open-air café and sun and a blanket. Wonderful.
It was me and Carro that spent some hours at the café here. I hope they have tons of cozy open-air cafés in america and that the spring will be fantastic!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ååå jag jag längtar till dessa dagar! Det var en underbart mysig dag vi hade där :)

2011-11-22 @ 15:37:26
URL: http://missasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0