Jag har det bra

passar på att slappa för fullt nu i värmen innan jag åker hem till sverige. Igår bjöds det på gratis mat och för en gångs skull var det inte korv utan pizza och KFC så det var riktigt lyxigt haha och efter det blev det en del öl i poolen tillsammans med massa folk och Greg som spelade gitarr. Mycket trevligt, jag kommer sakna att kunna ha poolfest halva natten utan att frysa när jag kommer hem till sverige :P

Idag tog jag mina hörlurar och vandrade bort till poolen och spenderade ett par timmar i vattnet halvsovandes. det är för varmt for att sola på land haha, man svettas bort.
Resten av dagen får vi se... Troligtvis gossip girl med Maddie ikväll.

Is relaxing hard core here in the heat before going back to sweden. We were given free food yesterday and it wasn't even sausages but piza and KFC so it was really fancy haha And then we had beers in the pool with a lot of people and Greg was playing the guitar. it was a really nice evening, I will miss to be able to have pool parties half of the night without even being cold when I get back to sweden :P

Today i took my headphones and spent some time in the pool almost asleep. It is to hot to tan outside the water haha
Don't know what will happen the rest of the day, maybe watching Gossip Girl with maddie.

Kommentarer
Postat av: Mamma

2011-11-04 @ 17:36:35
Postat av: Mamma

Passa på och svettas det är över fortare än du anar.

2011-11-04 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0