hemma

Nu sitter jag hemma på mitt rum, jag är trött som fan och vädret var inte direkt välkomnande...
Men jag ska hålla mig vaken så att jag kan sova normal sovtid här :P Vill ändra tillbaka min dygnsrytm så fort som möjligt :P
Mamma hade fixat välkommen hem present också! Hur fint är inte det? Massa blommor ett halsband, ett armband och en ring. tack!

I am home and back in my room, I am super tired and the weather is awful...
But I'll stay awake so that I can go to bed normal "sleeping time" here so that my body clock willa adapt quickly :P
My mum had put a welcome home present in my room to! That is so nice of her. Tons of flowers, a necklace, a abracelet and a ring. Thanks!


Kommentarer
Postat av: Sofia L

Måste kännas konstigt att vara hemma igen! Har varit kul att läsa om Australien :).

2011-11-09 @ 18:31:28
URL: http://sopheia.se/usa
Postat av: Johanna

Sofia, precis vad jag tänkte fråga. Kan knappt föreställa mig hur det måste vara att komma hem efter ett halvår :) Nu får du passa på att njuta av att vara hemma!

När bär det av igen?

2011-11-10 @ 03:27:09
URL: http://johannathoreson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0