Det gick bra

Stiga upp tjugo över fem - check
Arbeta - check
Tandläkaren - check med högsta betyg.
   Skönt att höra att det såg kanon ut, nu behöver jag inte gå igen fören nästa december.

Det enda som återstår nu är partyyyy weheey. En sväng på akademin, jag är superpepp. Tydligen är mina vänner inte det men det ska vi väl kunna fixa till med massa vin och bra musik :)
Kameran får följa med också så det blir bilder.

Wake up at 5.20 am - check
Work - check
The dentist - check and everything was great. if I would have been given a grade it would have been an A+ :P
     It feels good to hear that everything looks good and I don't need to go again until next december.

So the only thing left today is partyyyyyy- We're going down to the student club, I'm super excited. My friends are not byt it shouldnät be impossible to fix, with a lot of wine and good music :)
I'm bringing my camera to so I'll try to take som pictures.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh! jag är sååå avundsjuk!

2011-11-23 @ 20:12:39
URL: http://johannathoreson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0