Arbetat

Första arbetsdagen sedan jag kom hem, var ganska skönt att komma iväg och göra något annat än att fixa med visumet eller bara sitta hemma. En heldag blev det 12.30-21. Kändes lite rörigt i början men som tur var kom det tillbaka snabbt och efter en stund kändes det som att jag inte alls varit ledig i 4 månader.
Är ganska trött nu dock, så mycket tänkande på en och samma dag :P
Imorgon åker vi upp till stockholm på usm final. Då får ni hålla tummarna! Sist hade de gratis internet på hotellet så datorn får följa med så blir det förhoppningsvis uppdatering.

Sofie var hemma här igår och hälsade på och hon påstod att jag uppdaterade min blogg för sällan så jag får väl försöka bättra mig ;)

The first day with work since I came back to sweden, it felt pretty good to do something that is not trying to get everything together for my visa or just be home. The entire day 12.30-21. It felt a bit messy in the begining but I remembered everything pretty quick and it felt like I've never been away after a while.
But I'm tired now, to much thinking for just one day :P
We're going up to Stockholm tomorrow for the swedish youth championship in synchronised swimming. Keep your fingers crossed! They had free internet at the hotel the last time so I'll bring my computer and I'll hopefully update my blog.

Sofie visited yesterday and she told me I need to update my blog more often, so I'll try to improve ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med Sofie, skärpning ;)

2011-11-17 @ 22:40:40
URL: http://johannathoreson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0