Ursäkta

Jag vill be om ursäkt för den urkassa uppdateringen, speciellt till min trognaste läsare Nenna ;)
Hon är hemma i sverige igen och jag fick träffa henne idag! Det konstigaste är att det känns som att hon inte alls varit borta längre haha.

Men iallafall, jag lovar bättre uppdatering efter söndag när tentaperioden är slut. Just nu händer det inget spännande, pluggpluggplugg.

Kan iallafall upplysa er om att jag troligtvis klarade tentan i onsdags, de la ut svaren på multiple choice frågorna och om jag räknar rätt har jag klarat dem så då borde jag ha klarat tentan. Men jag längtar verkligen tills resultatet kommer ut så man vet säkert.

God natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0