På't igen

Idag är det alltså måndag igen, jag är annars lite vilsen i veckodagarna just nu. Nedräkningen till tenta ett har börjat, på onsdag smäller det. Det är alltså bara en och en halv dag kvar. Sedan får jag väl gå på nedräkningen till fredag för då kommer Sanna hem, 4 dagar kvar. Efter det tenta två och sommarlov på söndag, 6 dagar. Den  1a så blir det tentafääääst! Sista gången på kåren. Sedan tror jag Ellen kommer hem igen den 2a. Den 2a ska jag även ner till malmö och hämta hem min syster som har pluggat klart där nere. Och sen åker jag den 6 juli.

Mitt liv är fullt av nedräkningar just nu.
Det gäller bara att genomlida tentaperioden också, helst med godkända tentor. Såhär sitter jag med tjejerna och och tusentals papper och suckar och svär och räknar och tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0