Dag tio

Jadu jag kan inte påstå att jag funderade speciellt mycket över vilket namn jag skulle sätta på min blogg och varför. Men "inte som alla andra" blev det väl helt enkelt för att mina vänner brukar kalla mig för knäpp :P och för att jag är mig själv. Det fick helt enkelt bli så, jag antar att det var det bästa jag kom på just då ;)

dag 10 - meningen bakom mitt bloggnamn.
dag 11 - bild på mig och min bästa vän.
dag 12 - tre saker jag inte skulle klara mig utan
dag 13 - som du ska göra i sommar
dag 14 - mitt favorit prgram och varför.
dag 15 - en bild på det jag ska göra till helgen
dag 16 - en bild som gör dig lycklig
dag 17 - bild på min favoritdricka
dag 18 - min första kärlek.
dag 19 - en bild på den du senast var med
dag 20 - min drömoutfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0