Dag fyra

Just nu känner jag mest för att inte röra mig alls, stanna i min säng och gå i idé, jag är så jävla trött. seg i kroppen och seg i huvudet.
Men annars så är det självklara svaret australien!
Jag längtar tills allt är fixat och jag är påväg!
Weeeeeei!!!


dag 1 - 5 småfakta om mig + en bild på mig själv.
dag 2 - en bild på det jag köpte/fick senast.
dag 3 - lite fakta om min bästavän
dag 4  - vart jag vill åka just nu
dag 5 - någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
dag 6 - hur ska en riktig kompis vara
dag 7 - vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 - mitt andra namn- och vad jag tycker om det.
dag 9 - min favorit årstid och varför.
dag 10 - meningen bakom mitt bloggnamn.
dag 11 - bild på mig och min bästa vän.
dag 12 - tre saker jag inte skulle klara mig utan
dag 13 - som du ska göra i sommar
dag 14 - mitt favorit prgram och varför.
dag 15 - en bild på det jag ska göra till helgen
dag 16 - en bild som gör dig lycklig
dag 17 - bild på min favoritdricka
dag 18 - min första kärlek.
dag 19 - en bild på den du senast var med
dag 20 - min drömoutfit

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, fin blogg! :) Kan inte du snälla hjälpa till med att få ihop en rabattkod så att jag kan köpa mina studentskor :) De har ett bra erbjudande nu, kolla på länken här http://skonamig.blogg.se/

De har massa fina skor!

Tack!! Kram

2011-05-05 @ 14:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0