Australiaaaaa

Shit jag trodde det tog tid att få sitt visum godkänt men icke.
idag tog jag äntligen tummen ur röven och satte mig ner och fyllde i ansökan. Bara någon minut efter att jag betalat visumavgiften låg där ett meddelande om att jag blivit godkänt. Wtf, det kallar jag snabbt jobbat!

Så vad jag betalade för har jag ingen aning om, det kan ju inte ens ha varit en människa som läste igenom svaren det kan bara ha blivit behandlat i datorn. Men tacktack!

Så skolan - Check
Resan       - Check
Boende    -
Visum      - Check

Det är nära nu!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska vi åka och hälsa på varandra? :)

2011-05-11 @ 04:06:06
URL: http://skandalskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0