Tenta is coming up

Så idag är alltså dagen D, den första av två. International trade tentan är idag. Om jag är redo? Ingen aning, det märker jag väl när jag får tentan om inte annat...

och vart är den utlovade solen? Det är liksom halvmulet ute. tråkigt, allt känns ju lättare när det är sol. Håller ni inte med?
Dessutom köpte jag och mamma varsitt nytt par solglasögon igår som jag givetvis hade hoppats få inviga idag...
Dock borde jag koncentrera mig på att läsa igenom trade theory igen istället :P


Kommentarer
Postat av: Desiré Tegnebrant - En blogg om mig & mitt liv

Svar: Ja men det är ju verkligen så! haha! Det är så himla svårt att komma igång, men när man väl sitter där så brukar man få rätt mycket gjort, det gäller bara att komma dit först och det är lättare sagt än gjort :P

2011-03-23 @ 12:07:59
URL: http://dessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0