stackarn

Idga promenerade jag upp till badet i regnet och helt plötsligt mitt på trottoaren gick jag förbi en ensam övergiven sko. Jag kan inte hjälpa det men jag tyckte att det var lite småkonstigt. Man borde ju märka om man helt plötsligt kliver ur sin ena sko? Speciellt i det här pissiga vädret vi haft de sista dagarna.
Även om man springer till bussen och springer ur sin ena sko så hade man väl stannat? Det känns som att poängen med att hinna med just den bussen (när nästa går om 10 minuter) bleknar lite om man hinner med fast med bara den ena skon som sällskap.
Sensmoralen i detta, knyt era skor!

Om någon nu tappat bort den och undrar vart den är så är den ungefär vid elmiabusshållplatsen ;)


Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Följa varandra via bloglovin eller länka varandra? :)

PS. Du får gärna gilla min blogg på facebook (du gör det genom att klicka på facebook ikonen ovanför mina inlägg) och rösta på omröstningen som finns på vänstra sidan på bloggen :)

Kram!

2011-06-10 @ 20:44:52
URL: http://lnbrnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0