Välkomna till australien!

Sådär, jag har grejer till köket så jag slipper svälta längre, en helg av ofrivillig diet räcker gott och väl :P Jag har internet på mitt rum så jag är äntligen en lycklig datorberoende igen och jag har vänner!

Jag har inte sett en enda krokodil, jag har dödat 4 spindlar i mitt rum men som tur är bara i sverige storlek så till och med jag klarade av att moda dem med min flipflop. ´

So far so good ;)

Hittills har vi varit på en bbq, på ett "vattenland" vilket betydde en pool och tre rutschkanor, på en strand där de hade en marknad och "beer can regatta", ett race mellan båtar de byggt av ölburkar haha asfräsigt ;) Sen har vi nog mest vandrat runt försökt att lära oss hitta. Jag har varit halvt vilse 3 ggr redan så snart borde jag hitta överallt :P

Först ut på bild är mitt hus och skolområdet, resten kommer en annan gång det är läggdags för mig här (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0