jag lever

Jag vet att det inte blir så mkt uppdateringar här men jag försöker iallafall lite då och då :P
Så vad har hänt sen sist?

Jag tror inte det är speciellt mycket, jag och Maddie va inne i stan igår för att klippa oss, inget drastiskt men skönt att bli av med en del hår. Det behövdes.
Sedan passade vi på att luncha också, lyxade till det med ett glas vin och sen en drink till efterrätt ;)
Har försökt plugga en del också eftersom det ska förberedas svar till övningar i varje ämne till varje vecka kan man inte skjuta upp allt till slutet :P Snart dags att göra min första assignment också, den ska vara klar om en och en halv vecka. Snabba ryck här :P

Annars börjar livet lugna ner sig och vi gör inget märkvärdigt, på fredag ska vi dock på darwin symphoni rock orchestra, lördag blir det en tripp till en wildlife park och måndag är en public holiday så vi är lediga och ska gå på Darwin Cup vilket är ett jättestort horseracing event. Så lite har vi att se fram emot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0