Harry Potter

igårkväll givk jag och Maddie bort till bion och såg Harry Potter i 3D, hon har velat se den varje dag sen den kom ut nu så igårkväll blev det äntligen av :P Den var bra och nu har vi tagit oss igenom alla böckerna!
Det sämsta med att gå här på kvällarna bara är att vissa ställen inte har gatlampor, what's up with that? Ju mer ljus desto bättre haha Speciellt här där man inte vet vad det finns för djur i buskarna :P

På vägen hem lyckades vi se en storråtta/liten pungråtta som srang på staketet bredvid oss och en enooorm fladdermus, man kunde höra dens vingar. Uff Jag trodde fladdermöss var folkskygga?

Nu ska jag vidare till min klass, ha de bra (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0