I'm up

Nu är jag uppe och påklädd, jag kom inte så långt imorse upp och äta frukost och sen ge upp skolplanerna. Fucking mensvärk är inte kul! Jag brukar inte ha så farlig mensvärk nuförtiden men idag tydligen hade det bestämt sig för att jävlas. Jag minns förr när jag fick mensvärk i ryggen, ibland så illa att jag låg på golvet och grät (tydligen ska man ligga på golvet med benen upp i 90 grader om man har ont i ryggen).

Iaf idag har jag minsann inte många planer, jag måste dock städa. Det är inte frivilligt längre. och så ska jag fota min shopping och visa er :P Det är ju dock frivilligt fast ändå ett löfte. Såfort jag blivit klar med städningen. Förresten måste jag upp och samtala med min chef också. Undra om mamma kommer hem med bil snart? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0