Sista från skåne

Nu är jag hemma, kändes mycket jobbigare att åka hem därifrån än vad det brukar kännas när Elin åker härifrån. Antagligen för att det var jag som lämnade henne den här gången, kändes konstigt. Menmen om två veckor kommer hon hem en vecka så :P

Jag va väldgt poppis på bussen också, både dit och hem. En fransman som började prata med mig på ditvägen och frågade om mitt telefonnummer haha. På hemvägen var det någon annan engelsktalande man som snackade, han stötte dock inte på mig. Han höll på i en timma och allt jag ville var att stoppa musik i öronen och sova :P Han tyckte dock att jag var en "very nive person". tack tack

Och tillsist utlovade bilder på min shopping (=



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0