Dåligt

Här var det dåligt med uppdateringar. jag ber om ursäkt.
Det är för att jag inte haft något spännande att skriva om.

Ledig idag, grymt fint väder men jag spenderade dagen inne.
Ett besök till banken för att beställa såndär internetdosa eftersom de tydligen inte ska behålla det systemet jag använder nu. Höra om de inte har några andra dealer än den på mitt kort där utlandsuttag utanför EU kostar 35 kr per gång. Svar nej

Ett besök på träningen, valde mellan simtester och figurer borde ha valt simtester. Tjejer jag vet inte vad ni sysslade med idag ;P

(och sådär Noa ser du vilket långt inlägg :P)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker att det va bra att du inte valde simtester ;)

2011-02-18 @ 19:36:32
Postat av: Noa

haha, jag tycker att vi ska spänna fötterna så. :d

2011-02-19 @ 19:46:26
URL: http://noaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0