visum

Igår var jag i stockholm, bussen dit gick 01.45 så jag var hyfsat trött på eftermiddagen och jag är trött idag också, dumma förkylning som vägrar försvinna!, att jag sedan jobbade 06.00 imorse gjorde nog sitt också.
Var ju iallafall uppe för att ha min visumintervju och det gick bra. Så nu behöver jag bara vänta på att få hem passet igen, förhoppningsvis kommer det snabbt.

Och ja i tisdags var det juldopp och ja jag har bilder men dom kommer imorgon.

I was in Stockholm yesterday, the bus left from here at 1.45 am so I was supertired in the afternoon and I'm tired today too, because I'm having a stupid cold that refuses to be better, and probably because I started work at 6 am this morning.
I was there to have the interview for my american visa and everything went well. So I can only wait for my passport now, I hope they send it fast :P

And yes we had a christmas show with the syncro last tuesday and yes I have pictures but I'll upload them tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0