Update

Kan väl kanske vara dags för en liten uppdatering om mitt liv. Men jag vet inte om det har hänt så mycket.
jag tror inte att jag berättade att jag träffade sebbe och martin i lördags? Eller så gjorde jag det, men det var super trevligt med god mat och många skratta så nu lever jagår längre. Jag har hunnit att arbeta lite grann, en heldag i dag t.ex.
Idag hade jag och petra även glöggmys.
Jag är kattvakt åt världens finaste kissar medan Sanna är i Stockholm.
Imorgon är jag ledig men då ska USA resan bokas.

I think it's time to update you about my life. But not much has happend.
I don't think that I told you that I met Sebastian and Martin? or I might have but anyway, it was a supernice evening with great food and a lot of laughs, and everyone knows that you live longer if you laugh a lot. And I've been working a bit, the entire day today.
But met with petra this evening after my work.
And I've been taking care of two adorable cats while my friends Sanna has been in Stockholm.
I have tomorrow of I need to buy the tickets for america.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0