Lugn helg

Är fortfarande inte på topp och de flesta av mina vänner måste tentaplugga så det blir en lugn helg, men det känns skönt. Simmade en tusing imorse och det kändes faktiskt ganska så bra för en gångs skull haha
Nu har jag parkerat röven i sängen och satt på säsong ett av Grey's Anatomy. Målat naglarna också :P Oerhört produktiv...
Här ska jag sitta tills ikväll då jag ska hem till Sanna.

I'm still not feeling perfect and most of my friends are studying for exams so it's not much happening this weekend, and it feels nice. I swam a 1000 meters this morning and it felt pretty good for once haha
So the plans now is to put my ass in my bed and watch ´Grey's Anatomy and that is what I'll be doing until tonight when I'm supposed to see Sanna. And I have painted my nails, very nice ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0