Juluppvisning

Igår var det teknikskoleavslutning uppe på badet. Tanken var inte att jag skulle varit med uppe alls men pågrund av frånvarande barn så fick jag åka dit och vara med på början. Men då jag ändå var där så tyckte jag att jag kunde lika gärna vara med på allt så att det blev någon uppvisning annars hade de bara fått köra lucia och hoppat över resten. Så på 30 minuter fick jag lära mig programmet, tur att det inte var speciellt långt eller speciellt svårt.

Fick julpresent av barnen också, de är så himla gulliga, tack!

It was the last time for this semester for the beginners yesterday, at synchro practise. I wasn't supposed to be there at all but i had to since there was so many of the girls missing. So I decided to contribute to the team :P I had 30 minutes to learn the program, it's a good thing it wasnt very long or hard :P

And I got a gift from the kids too, they are so cute! Thanks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0