I saw dolphins!

Så idag blev det en båttur utanför darwin city och det var härligt, jag vill ha en båt! :P Och vi såg delfiner! Mitt enda mål med resan, visserligen bara två och ganska snabbt med ändå! Tydligen var den sortens delfiner blyga och inte alls som man tänker sig delfiner, nyfikna. Tyvärr han jag inte ta någon bild på dom :( Vi åkte även förbi en krokodilfälla vilket var ganska fräsigt, jag hade dock velat se en krokodil.

Went on a boattrip today outside darwin city, it was great. I wanna have a boat! And we saw dolphins! Which was like the only reason to wanna come for me :P Unfortunately we only saw two and pretty quick since that kind of dolphins are shy and not at all curios as I'm imagining them :p To bad I didn't managed to take a photo :( The boat also took os by a crocodile trap which was pretty cool, but I kinda wanted to se a croc.



I fredags var det barrunda, en liten iallafall den tog oss till tre olika barer i staden och man skulle klä ut sig till något på A så jag var "angel of death". Maddie var Alvin. Riktigt roligt faktiskt! Kul att träffa lite nytt folk. Men min kameraskärm fungerar inte längre... Så jag gissar att jag får köpa en ny, vilket jag funderade på att göra när jag kom tillbaka hem i vilket fall men jag vill inte bli tvingad :P


So friday was pubcrawl, it took us to 3 bars in the city. Dress up were required and it should start with an A, so I was angel of death and Maddie were Alvin. I actually had a great time! And it was good to meet some new people. But my camera screen doesn't work anymore :( So I'll guessing I have to buy a new one, I was thinking of doing that anyway when I was back home but I just don't want to be forced to do it :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0