Här händer inte så mycket

Jag tror inte vi har hittat på så mycket de senaste dagarna, jag kan inte komma på något iallafall. Eller ja igår blev det lite vin och sällskap med massa andra folk som också bor här vilket var trevligt, jag och Maddie besökte vår bar på campus för första gången.

Men annars ne inget speciellt, blev utelåst från mitt rum påväg till dsuchen häromdagen :P Mindre smidigt...
Har spenderat en del tid med att plugga också eftersom jag har en assignment som ska in på fredag och nästa på måndag. Söndag blir det en dagstrip till Litchfield national park!

Och eftersom Sofie önskade får ni en bättre bild på mina glittriga skor :P




Haven't really been doing much lately, some wine yesterday and being locked out from my room on my way to the shower is about it. I have been forced to study a bit since I have one assignment due this friday and another on monday. locking forward to the trip to litchfield!

And since my friend Sofie told me she wanted to se my new amazing shoes in a better picture I just have to satisfy her needs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0