datorlos

Yes ni far nu lasa inlagg dar a och o ersatter alla ovriga svenska bokstaver... Jag ar utan dator potentiellt i tre veckor. Ingenting ar smidigt heller. Jag ringde acer imorse och hon sa att garantin funkade trots att jag var utomlands sa lange datorn inte ar ett ar. Sen sa hon att jag skulle skicka in den till sydney men nar jag fragade om jag inte kunde lamna in den nagonstans har uppe i Darwin sa gick det bra. Nar jag kommer till den affaren vill han ha ett worknumber vilket jag inte har sa jag ringer acer igen dar hon sager att jag inte behover det. Sa jag lamnar datorn dar och kommer hem och en stund senare ringer datorkillen fran affaren och sager att jag visst behover det.

Men allt ar stangs efter 5 sa jag far fixa det imorgon. Ska dock nagon dag se om jag kan anvanda denna datorn och ladda upp lite bilder. Nu har jag lektion :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0