No ticket

Jaja jag kom inte hem en flygbiljett rikare(/fattigare) utan jag ska återkomma imorgon eftermiddag så ska han försöka pussla ihop en resa till mig som är åtminstonde lite billigare än de han hittade direkt. Ska bli spännande att se vad han har att erbjuda imorgon :P
Väldigt väldigt trevlig man, tripps resebyrå. Jag visste knappt att den fanns innan men nu vet jag och hittar han något trevligt åt mig nu är det dit jag går för att boka USA resan också!

Nu börjar jag äntligen se ett litet ljus i slutet av tunneln i australienprocessen. Försäkringen är i princip klar jag har fått hem fakturan, den behöver inte vara betald fören jag åker smidigt :P Ska snart få hem ett försäkringsbevis på posten så att jag kan söka visa och när flygresan är klar imorgon (hoppas jag :P) då ska jag söka boendet.
Det tråkiga är bara att sen är allt inför USA kvar att fixa:P


(ja Elin Din fetaost XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0