Förlåt

3 dagar och 18 timmar sedan, så längesen är det jag uppdaterade bloggen senast. Förlåt!
Det är egentligen inte så att jag har inte haft något att skriva om, det har jag. problemet är att jag inte orkat, jag har inte haft motivation till något. Allt känns jobbigt det är för mycket på en gång.
Jag vill bara ha klart allt inför australien. Det är så jävla mycket grejer att fixa med det och allt ska krångla och inget är smidigt. Så jag längtar som fan tills allt är ordnat och det bara är att åka som är kvar.

Idag ska vi fira Mormor så det blir nog trevligt massa god mat också haha Jag och Elin laddade upp med en promenad imorse. Snart åker hon hem igen eller bort snarare. Till malmö. Tiden går sjukt snabbt.

Igår fick jag träffa Två av Sofies vänner hemmifrån Sölvesborg det var kul! jag hängde tyvärr inte med ut men jag hoppas dom hade skoj ;) verkade som två mkt trevliga flickor, men det är ju kanske inte så konstigt eftersom jag ju gillar Sofie haha

Kommentarer
Postat av: sofie

Bra att du äntligen bloggat :).

Kul att du kom o stirrade ¨på mina andra flickor :) haha.. jag gillar dej med

2011-04-22 @ 18:26:16
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0