Kanske

jag kanske borde blogga lite idag också? Men jag har verkligen ingenting att skriva om.
Jag kunde varit på kåren och festat med Ellen nu men jag orkade inte. Jag blir heller aldrig frisk från min förkylning. Jag är trött nästan konstant.

Ska bli skönt med en ledig dag imon, sovmorgon.
Sedan måste jag plugga massor. Enbart läst ett kapitel idag, dock världens längsta.

Barnen simmade sitt sämsta på länge idag på träningen också, det gör inte dagen bättre.

Men vi tar nya tag imon. Nu ska jag krypa ner under en filt och se idol. Hoppas att ni som tog er till kåren (trots att det är två dagar innan ny löning) har riktigt roligt. Vi ses där om en vecka.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0